نام هادی
نام خانوادگی احمدی چناری
رشته تحصیلی دکتری پرستاری-گرایش داخلی جراحی
 مرتبه علمی استادیار
 آدرس و شماره تماس محل کار  فردوس- خیابان شهید مدرس ۰۵۶۳۲۷۲۰۱۱۷ 
 آدرس ایمیل ahmadi.h@bums.ac.ir
 رزومه  
 
 
 
 دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
معاونت آموزشی دانشگاه 
 وظایف واختیارات مدیرگروه

 

 ۱-  ابلاغ برنامه های اجرایی وتکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی   )نظری-علمی) پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم وانضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت برحسن اجرای آن.

-۲  تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی خدماتی ارائه شده ازطریق گروه براساس خط مشی شورای دانشکده بامشورت اعضای گروه قبل ازشروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هرنیم سال باهمکاری اعضای گروه وتسلیم آن به رئیس دانشکده و هماهنگ ساختن فعالیت های آموزشی و پژوهشی در رشته مربوطه وابلاغ برنامه تنظیمی به هریک از اعضاء گروه

۳- ایجاد تعامل و همکاری مثبت در اعضای گروه و مشارکت و همفکری در تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه استراتژیک دانشکده و ارائه گزارش در فاصله زمانی مناسب (  ۲۵ درصد زمان پیشرفت برنامه ، ۵۰درصد زمان پیشرفت ، ۷۵ درصد زمان پیشرفت و در پایان برنامه) جهت میزان دستیابی به اهداف تعیین شده

۴- تجدیدنظر مستمردر برنامه ها باتوجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات وتحولات علمی وتسلیم این برنامه ها به ریاست دانشکده  و همکاری در استقرار مدیریت فرآیندهای آموزشی دانشکده

۵- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه وارسال گزارش کار، مصوبات ، پیشنهادها ونظرات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا .

۶- اظهارنظر درباره ساعات تدریس و تحقیق اعضای گروه

۷- برنامه ریزی در مورد دروس طبق اختیاراتی که شورای عالی برنامه ریزی تفویض کرده است ؛ بررسی و اعلام نظر برای اصلاح سر فصل ها و تجدید نظر در عنوان درس ها از حیث اصلی یا اختیاری بودن و همچنین تعیین محتوای دروس با توجه به آخرین پیشرفت های علمی برای پیشنهاد وتصویب در شورای عالی برنامه ریزی 

۸- ابلاغ بخشنامه ها وآیین نامه ها و مصوباتی ابلاغی به اعضای گروه .

۹- پیشنهاد منابع مورد نیاز ( تجهیزات و نیروی انسانی) گروه به رئیس دانشکده/ بیمارستان

۱۰- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه وپیشنهاد تهیه لوازم ،کتابها ، نشریات وسایر ملزومات مورد نیازگروه به رئیس دانشکده/ بیمارستان و تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار ، مصوبات و پیشنهادات به رئیس دانشکده/ بیمارستان

۱۱- پیشنهاد اولویت های پژوهشی گروه و تایید پایان نامه ها و طرح های پژوهشی از طریق معاون پژوهشی دانشکده/ بیمارستان برای تصویب درشورای پژوهشی دانشکده/ بیمارستان

۱۲- نظارت بر ارائه دروس و بررسی و اظهارنظر در مورد متون درسی و محتوای دروس براساس برنامه های و سرفصل ها مصوب

۱۳- پیش بینی نیازگروه به استخدام اعضای هیات علمی و پیشنهاد به رئیس دانشکده برای ارجاع به مراجع ذیربط.

۱۴- اظهارنظر در خصوص پذیرش دانشجویان انتقالی و مهمان و معرفی دانشجویان انتقالی و مهمان به اساتید مشاور تحصیلی، تعیین کمبود واحدهای درسی و تطبیق واحدهای درسی آنان و مشخص کردن سهمیه پذیرش دانشجو در هر نیمسال تحصیلی از سازمان سنجش

۱۵- اظهارنظر درباره مأموریت های اعضای گروه و پیشنهاد آن به شورای آموزشی پژوهشی دانشکده

۱۶- نظارت و کنترل بر کلیه  فعالیت های آموزشی و پژوهشی و خدمات گروهی

۱۷- شیوه ارزیابی اعضای گروه و ارزیابی کار سالانه اعضای گروه بصورت مستقیم و غیر مستقیم وگزارش آن به رئیس دانشکده/ بیمارستان

۱۸- صدور گواهی انجام کار اعضای هیات علمی

۱۹-پیگیری طرح درس ها و طرح دوره های اعضای گروه و تطبیق درس ها با محتوای کوریکولوم 

۲۰- شرکت در جلسات مختلف آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی( کمیسیون ها ، کمیته ها و گردهمایی ها و...) که از طرف مسئولین ذیربط مشخص میشود .

۲۱- نظارت بر چگونگی برگزاری کلاسهای نظری ، عملی ، بالینی ، امتحانات و ثبت بموقع نمرات توسط اساتید زیر مجموعه گروه وتایید نمرات آزمون پایان ترم تحصیلی توسط به مدیر گروه

۲۲- به جزء موارد نظارتی مابقی موارد از جمله  بندهای   ۲،۳، ۴، ۶، ۷، ۹ ، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵،  در خصوص مدیر گروه پس از تایید شورای گروه قابل ارائه خواهد بود.