نام راضیه 
 نام خانوادگی فرهی
 رشته تحصیلی دکترای تخصصی  فناوری اطلاعات سلامت
 مرتبه علمی  استادیار
 آدرس محل کار  فردوس-خیابان امام خمینی (ره)- بیمارستان شهید چمران - دانشکده علوم پزشکی فردوس - داخلی 7525
 
ادرس ایمیل

Farrahi1@bums.ac.ir

رزومه  
 
 دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
معاونت آموزشی دانشگاه 

وظایف واختیارات مدیرگروه

   -1 ابلاغ برنامه های اجرایی وتکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی   )نظری-علمی) پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم وانضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت برحسن اجرای آن.

-2  تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی خدماتی ارائه شده ازطریق گروه براساس خط مشی شورای دانشکده بامشورت اعضای گروه قبل ازشروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هرنیم سال باهمکاری اعضای گروه وتسلیم آن به رئیس دانشکده و هماهنگ ساختن فعالیت های آموزشی و پژوهشی در رشته مربوطه وابلاغ برنامه تنظیمی به هریک از اعضاء گروه

3- ایجاد تعامل و همکاری مثبت در اعضای گروه و مشارکت و همفکری در تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه استراتژیک دانشکده و ارائه گزارش در فاصله زمانی مناسب (  25 درصد زمان پیشرفت برنامه ، 50درصد زمان پیشرفت ، 75 درصد زمان پیشرفت و در پایان برنامه) جهت میزان دستیابی به اهداف تعیین شده

4- تجدیدنظر مستمردر برنامه ها باتوجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات وتحولات علمی وتسلیم این برنامه ها به ریاست دانشکده  و همکاری در استقرار مدیریت فرآیندهای آموزشی دانشکده

5- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه وارسال گزارش کار، مصوبات ، پیشنهادها ونظرات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا .

6-    اظهارنظر درباره ساعات تدریس و تحقیق اعضای گروه

7- برنامه ریزی در مورد دروس طبق اختیاراتی که شورای عالی برنامه ریزی تفویض کرده است ؛ بررسی و اعلام نظر برای اصلاح سر فصل ها و تجدید نظر در عنوان درس ها از حیث اصلی یا اختیاری بودن و همچنین تعیین محتوای دروس با توجه به آخرین پیشرفت های علمی برای پیشنهاد وتصویب در شورای عالی برنامه ریزی 

8- ابلاغ بخشنامه ها وآیین نامه ها و مصوباتی ابلاغی به اعضای گروه .

9- پیشنهاد منابع مورد نیاز ( تجهیزات و نیروی انسانی) گروه به رئیس دانشکده/ بیمارستان

10- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه وپیشنهاد تهیه لوازم ،کتابها ، نشریات وسایر ملزومات مورد نیازگروه به رئیس دانشکده/ بیمارستان و تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار ، مصوبات و پیشنهادات به رئیس دانشکده/ بیمارستان

11- پیشنهاد اولویت های پژوهشی گروه و تایید پایان نامه ها و طرح های پژوهشی از طریق معاون پژوهشی دانشکده/ بیمارستان برای تصویب درشورای پژوهشی دانشکده/ بیمارستان

12- نظارت بر ارائه دروس و بررسی و اظهارنظر در مورد متون درسی و محتوای دروس براساس برنامه های و سرفصل ها مصوب

13- پیش بینی نیازگروه به استخدام اعضای هیات علمی و پیشنهاد به رئیس دانشکده برای ارجاع به مراجع ذیربط

14- اظهارنظر در خصوص پذیرش دانشجویان انتقالی و مهمان و معرفی دانشجویان انتقالی و مهمان به اساتید مشاور تحصیلی، تعیین کمبود واحدهای درسی و تطبیق واحدهای درسی آنان و مشخص کردن سهمیه پذیرش دانشجو در هر نیمسال تحصیلی از سازمان سنجش

15- اظهارنظر درباره مأموریت های اعضای گروه و پیشنهاد آن به شورای آموزشی پژوهشی دانشکده

16- نظارت و کنترل بر کلیه  فعالیت های آموزشی و پژوهشی و خدمات گروهی

17- شیوه ارزیابی اعضای گروه و ارزیابی کار سالانه اعضای گروه بصورت مستقیم و غیر مستقیم وگزارش آن به رئیس دانشکده/ بیمارستان

18- صدور گواهی انجام کار اعضای هیات علمی

19-پیگیری طرح درس ها و طرح دوره های اعضای گروه و تطبیق درس ها با محتوای کوریکولوم 

20- شرکت در جلسات مختلف آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی( کمیسیون ها ، کمیته ها و گردهمایی ها و...) که از طرف مسئولین ذیربط مشخص میشود .

21- نظارت بر چگونگی برگزاری کلاسهای نظری ، عملی ، بالینی ، امتحانات و ثبت بموقع نمرات توسط اساتید زیر مجموعه گروه وتایید نمرات آزمون پایان ترم تحصیلی توسط به مدیر گروه

22- به جزء موارد نظارتی مابقی موارد از جمله  بندهای   2،3، 4، 6، 7، 9 ، 11، 13، 14، 15،  در خصوص مدیر گروه پس از تایید شورای گروه قابل ارائه خواهد بود.